Da tar jeg og starter på det som forhåpentligvis (!) blir det mest aktive regionale forumet.

Holder til i Grenland og jobber for det meste webrelatert - men har også andre planer etterhvert.

Holder til i Skien og driver firmaet Comfyrene sammen med en kar til. Siden er dårlig oppdatert og et nytt design kommer i løpet av våren i alle fall, men vi driver hovedsakelig med webdesign. Leier da kontor midt i Skien sentrum.

Har også noen andre prosjekter. Firmalosen ANS - foreløpig ganske uferdig, men der er vi tre stykker som også har andre prosjekter gående, så ting tar tid. Står lite eller ingenting om hva det dreier seg om der nå. Og sammen med 6 andre starter jeg også opp et NUF i den nærmeste tiden og vi vil da også kjøpe opp bildedoktor.no og noen andre sider. Pluss at vi vil utvikle egne tjenester, både online og offline.

Dessuten har jeg og en annen også vurdert med tiden å investere i et næringsbygg, kanskje en bygård. Problemet er kostnadene som er litt for høye i øyeblikket (for å si det veldig forsiktig). Men det hender det er noen rimelige (men falleferdige) bygg til salgs. Krever bare tid, krefter, svette og penger å sette dem i stand..

Det var en kort presentasjon som kanskje hadde passet bedre i introduksjonsforumet. Men spennende om det etterhvert kommer flere fra Telemark og Grenland innom forumet.