+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Hei Hei

Hei Hei

Hei,
    tenkte å skrive litt om meg selv jeg også.

Jeg heter Stein Ove Helset, er 22 år og bor i Ålesund.Til vanlig jobber jeg som ass. butikksjef på Biltema. Men grunnen til at jeg finnes på dette forumet er at jeg driver et lite webfirma som heter Kalebo (www.kalebo.no). Det er bare noen smått som jeg driver med på fritiden, men jeg har jo selvfølgelig en stor drøm om å kunne leve av dette en dag da hehe.
    Tenker etterhvert å kanskje prøve å skaffe meg en selger og en designer som jeg kan sammarbeide med.
    Jeg driver spillfirmaet Arelio, anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no, Twitter @steinovehelset.

Hei og velkommen til forumet

Er CMSet du selger noe du har laget selv eller?

Ja, det er det. Med inspirasjon fra andre cms som Mysource Mini blant annet
    Det er veldig enkelt å bruke med funksjoner som 'dra og slipp', inline edit. Og etter min mening mange andre flotte funksjoner
    Jeg driver spillfirmaet Arelio, anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no, Twitter @steinovehelset.

Hei og velkommen!

Noe smått kan fort bli større - stå på!
    Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!

Nå har jeg også startet en liten nettbutikk (www.istash.no). Etter å ha samlet litt informasjon om moms og lignende her på forumet har jeg endelig fått den i gang.
    Må bare si at det var supert av Kenneth å starte dette forumet, håper det vokser og blir mye større.

Gratulerer med ny nettbutikk! Gleder meg veldig å høre at FF har hjulpet deg med å komme i gang.

Om du ønsker tips og råd til markedsføring og forbedringspotensialet for nettbutikken din er det bare å fyre i gang en egen tråd, så skal jeg dele mine tips

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine