+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Eurest Konferanse & Selskap

Eurest Konferanse & Selskap

Hei! Legger inn første presentasjon i Oslo-delen av forumet.

Om Eurest Konferanse & Selskap

Eurest Konferanse & Selskap driver fire konferansesentre sentralt i Oslo. Våre konferansesentre har hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere som vet hva som skal til for å gjennomføre et vellykket arrangement. Vi serverer alt fra enkle måltider til eksklusive retter. Kom gjerne med egne ønsker.

Vi har oppskriften på vellykkede kurs og konferanser!

Internettside: Eurest konferanse
    Eurest Konferanse - Vi har oppskriften på vellykkede kurs og konferanser!

Hei og velkommen til forumet!

Tar dere på dere oppdrag med å bygge opp konferanser på vegne av kunder eller står dere bare for lokalene?

Synes det var litt vanskelig å finne ut hva det egentlig kostet å leie et konferanse-/møtelokale hos dere jeg.... Alt det fantes priser på var jo mat! Virket nesten mer som et cateringselskap ;-)

Hva må jeg betale for et møterom med plass til 8-16 mennesker i 4 eller 8 timer en dag?

Sitat Opprinnelig skrevet av Kenneth Dreyer Vis post
    Hei og velkommen til forumet!

Tar dere på dere oppdrag med å bygge opp konferanser på vegne av kunder eller står dere bare for lokalene?
    Hei og takk for det )

Vi står for lokaler og servering.
    Men vi hjelper gjerne til med tips og veiledning på hvordan man kan arrangerer en konferanse.
    Hotellmegleren er en av konferansearrangører vi kan anbefale hvis du trenger hjelp til større arrangementer ( http://www.hotellmegleren.no/ ).

Sitat Opprinnelig skrevet av BjornKenneth Vis post
    Synes det var litt vanskelig å finne ut hva det egentlig kostet å leie et konferanse-/møtelokale hos dere jeg.... Alt det fantes priser på var jo mat! Virket nesten mer som et cateringselskap ;-)

Hva må jeg betale for et møterom med plass til 8-16 mennesker i 4 eller 8 timer en dag?
    Hei BjornKenneth

Takk for tilbakemeldingen.
    Det skal være enkelt å finne priser på hjemmesider, så vi skal ta tak i dette og gjøre det enklere å fine prisene på lokalene våre.

Lokalleien er litt forskjellig fra senter til senter pga. lokalene er litt forskjellige. For en gruppe på 8-16 personer på Vika Konferansesenter er lokalleien 3600,- Dette inkluderer alt standard utstyr og internett.
    Servering kommer i tillegg. Vi har da en serveringspakke på kr 325,- som innholder: ankomstbuffet, kaffe/te hele dagen, to-retters lunsj med en mineralvann og en kake eller frukt til en av pausene. Eller man kan velge fra konferansemenyen du allerede har sett ;o)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine