+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Erfaringer med Proff Forvalt

Erfaringer med Proff Forvalt

Er det noen her som har noen erfaringer med Proff Forvalt?

Skal gå til innkjøp av en løsning som tilbyr tjenesten proff forvalt gjør, men kunne gjerne tenke meg å høre andres erfaringer før jeg gjør det. Kanskje det er noen bedre alternativer på markedet også?

Ikke prøvd hverken denne eller andre. Men er det Forvalt Pluss du hovedsakelig er ute etter? Synes det virket litt rart at man maks kan eksportere 3500 til DM og TM-lister. Men man kan muligens eksportere flere ganger?

Har vært inne på tanken tidligere og kommer antagelig til å teste ut et TM-selskap en gang i løpet av ikke altfor lang tid i forbindelse med et prosjekt som kommer. Men da må man muligens skaffe listegrunnlaget selv, noe som fort kan bli ganske dyrt. TM-selskapet jobber jo heller ikke gratis, mener det var 17.000 for én person på i én ukes test i det selskapet jeg forhørte meg. Kunne da bli enige om en ren CPO etter et par ukers test, om det var levedyktig for begge parter.

En annen leverandør jeg kommer på i farten er DirektMedia - og det kan jo også være en del info inne på NORDMA, uten at jeg har sjekket riktignok. Tror nok de fleste leverandører i alle fall er medlemmer der.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine