Hei!
Før jeg startet selskapet mitt jobbet jeg i A-Pressen og da lærte jeg en god del om salgsteknikk og ikke minst hvor mye verktøyet har å si. Etter en stund med Excel som det eneste salgsverktøyet fant jeg ut at jeg må ha et bedre salgsverktøy.
Jeg ga det tittelen, SalesWeb og inspirert av det jeg husket av verktøyet som A-Pressen tok jeg og 2 av mine utviklere en helg hjemme hos meg for å lage det som har blitt det mest brukte verktøyet vi har. Jeg tenker nå at det kan være andre selskaper som er ute etter noe lignende.
SalesWeb har foreløpig disse funksjonalitetene:
- Salgsetterforsker - en enkel måte å se hvordan du ligger i løypa
- Opplasting av lister - egendefinerte
- Ferdige lister - som oppdateres av oss stadig
- Dashbord - En oversikt over dagens gjøremål (vedr. salg)
- Oppfølgninger - knyttet opp mot Google Calendar (slik at du kan ha oppfølgningene på iPhone og Microsoft Outlook)
- Kundekort - litt informasjon om hver kunde presentert 1 og 1, ikke en liste.
- Sitater - Vi syntes det var morsomt å ha sitater på sidene, så derfor henter vi ut dagens humor sitat fra en del sider. Kanskje det kvikker opp hverdagen, hvem vet?
Se gjerne på en skjermdump av programvaren:
Hvordan skaffer du programvaren?
Det er egentlig ikke et produkt vi selger utad til alle bedrifter. Tanken bak å legge dette ut på forumet er å hjelpe de som trenger det her på forumet, ikke nødvendigvis som et kommersielt produkt. Derfor tenker vi at skal fremdeles ligge på våre servere, men dere får deres egen "versjon" på salesweb.dittdomene.no. Mot et lite beløp for å dekke det dere bruker av leads og den tiden vi bruker på å utvikle det. :-)
Ser det interessant ut? Ta kontakt med meg på simen@nconel.no eller 95 30 80 87 mellom 08-16.