+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Tips til fasttelefon

Tips til fasttelefon

Hei,

Er på jakt etter en god fasttelefon for bedrift. Kunne godt tenke meg en hvor flere telefoner kan være koblet sammen, f.eks to trådløse og en som sitter "fast", men har mer funksjonalitet og headsettmulughet.

Noen gode råd? Hvor kjøper man slikt? Vi kastet egentlig ut fasttelefonen får mange år siden, men blir jo raskt litt relevant for bedrift igjen.
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

Junior Member cobraz is on a distinguished road cobraz sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2012

Det er mange forskjellige muligheter som ligger der. En ting du må ha er iallefall IP-telefoni, gammeldags
    telefonlinjer er ut og alt for dyrt.

Nconel har levert Asteriskløsninger, siden jeg jobbet med det tidligere har det blitt naturlig å hjelpe noen av
    kundene våre med nettopp det. Asterisk er kort en telefonserver som oftest brukes i sammenheng med IP telefon.
    Hvis du har server selv, gjerne plassert et sted i Norge kan du koble opp noe slikt iløpet av 1-3 dager til slikk og ingenting.

Nconel har ferdige løsninger som kan være interessante for deg, men vi setter som regel opp et mer tilpasset opplegg.
    Har du lyst på et system som "bare fungerer" som treffer de fleste behov i de fleste bedrifter så vil jeg på det varmeste
    anbefale Oyatel [1]. Her får du alt fra samme selskap. Det som er litt dumt er at du har ikke den samme kontrollen som du
    har ved å ha en tilpasset løsning hos oss.

Du kan gjerne ringe meg på 95 30 80 87 - med litt krav og slikt, så kan jeg finne en løsning som passer deg!

[1]: http://oyatel.com/no

Hvor bra er egentlig IP-telefon om man har kontor et sted hvor internetten til tider er svært ustabil?
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

Junior Member cobraz is on a distinguished road cobraz sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2012

Sitat Opprinnelig skrevet av Kenneth Dreyer Vis post
    Hvor bra er egentlig IP-telefon om man har kontor et sted hvor internetten til tider er svært ustabil?
    Hvis nettlinjen er ustabil ville jeg outsourcet telefonservere til et sted der man kan garantere oppetid. I praksis vil dine kunder ringe deg
    møte noen tastevalg og deretter få ventemusikk. Når ventemusikken spiller av vil serveren prøve å kontakte deg frem til den får kontakt.
    Hvis nettlinjen din er ustabil i noen sekunder merker ikke du eller dine kunder noe til det - på grunn av ventemusikken.

Jeg ville uansett hørt med nettleverandøren hvorfor og bedt de om å ordne opp i det. :-)
    Med vennlig hilsen
    Simen A.W. Olsen

Jeg driver Nconel - et mediebyrå fra Fredrikstad.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine