Planlegger du å starte alt dette på en gang?
Søker samarbeidspartnere:
PR manager, prosjektleder og investorer
til en eller flere av følgende virksomheter:
- produksjon og import-eksport av konditoriprodukter (enestående smaksopplevelse)
- starte kunstgalleri
- starte kunstorientert trykkeri
- åpning av restaurant, bar, kafé
- agroturisme
- import-eksport av vin
Kan noe av dette være av interesse, ta kontakt for en prat om detaljer !
Planlegger du å starte alt dette på en gang?
Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:
Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.
Hvilken type samarbeidspartner er du på jakt etter? Hvilken type kompetanse er det du ser etter?
Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!
Nei, klart at jeg ikke hadde hatt kapasitet til alt det på en gang,
bortsett fra at jeg finner så mange samarbeidspartnere som kan gjøre det mulig.
Ved flere valgmuligheter kan jeg raskere finne frem til noen som kunne være interessert i noe av dette.
Hilsen
Nic.
Hei Bjørn,
Tror ikke jeg skal starte alt på en gang. En ting av gangen, bortsett fra at jeg finner så mange samarbeidspartnere som kan gjøre det mulig.
Først og fremst trenger jeg en som er flink med public relations, en som kan være firmaets ansikt utad.
Så må jeg ha en som kan hjelpe med å lage et bra prosjekt hvis vi skal få investorene interessert.
Hilsen
Nic.
Nå skyter du veldig med hagle. Du har tydeligvis lyst til å starte et eller annet, men vet ikke helt hva.
Hvis jeg var deg ville jeg satt meg ned og bestemt meg for hva først. Og, da kan det være greit å ta utgangspunkt i seg selv og se på hvilke kompetanser man innehar. Så, hvis det skal være nødvendig å innhente partnere, ville jeg vært mye mer spesifikk i hva jeg var ute etter. Oppsøk også miljøer i kommunen din hvor det er etablerere o.l. for å se om du kanskje kan finne likesinnede med noe av kompetansen der.
Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!
Takk for svar og tips ! Det er egentlig derfor jeg er her: for å finne ut hvor jeg finner likesinnede. Jeg bor i Oslo men har så å si ingen netverk innen forretningsverdenen.
De jeg søker skal bli medeiere.
Det enkleste og raskeste ville vært å begynne med import av konditoriprodukter. Jeg har både produsent og kjøper. etter at jeg ordner med emballaje, frakt, import/fortollingsregler og kontrakter, ville det gå av seg selv: får ordre, sender ordre videre, betaler, fortoller og varene fraktes direkte til kjøper.
Derfor mener jeg jeg kan ha tid til mer efter hvert.