Hei,
jeg vet ikke hvor du får tak i dette.
Men når jeg var i møte hos en kunde så kunne man få utlevert sånne "kredittkort" i resepsjonen som man kunne bruke på kaffemaskiner.
Hva med å google rundt litt om rfid løsninger?
Hei,
Er på jakt etter forslag til løsninger for hvordan vi kan få til adgangskort og printkort i et og samme kort. Er dette mulig på noe vis? Med printkort mener jeg et slags "kontantkort" for printtjenester. Jeg vet det finnes, men ingen anelse om hvor jeg kan starte letingen.
Som en ekstra bonus - er det mulig å få kaffemaskiner som også kan gå på samme kort?
Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:
Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.
Hei,
jeg vet ikke hvor du får tak i dette.
Men når jeg var i møte hos en kunde så kunne man få utlevert sånne "kredittkort" i resepsjonen som man kunne bruke på kaffemaskiner.
Hva med å google rundt litt om rfid løsninger?
Har googlet endel allerede, men får inntrykket om at de fleste leverandører av slike løsninger har dårlige nettsider, så om man ikke vet navnet på det man leter etter så finner man det ikke. Bah..
Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:
Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.
Eneste jeg vet er at firmaer som leverer skolekort for skoler har slike løsninger. Hadde det på høgskolen, og delvis også på vgs hvor jeg jobber nå.
http://www.plastkort.no har jeg vært borti i en slik sammenheng, uten at jeg vet noe mer om firmaet enn at jeg husker det stod på ett av kortene.
Du kan begynne å søke på adgangskort eller id-kort, da tror jeg nok du skal finne det du vil ha.
Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!
Tips til adgangskort: velg en online-løsning hvor dørlåsen har en fysisk forbindelse til adgangskontroll-systemet. Mener ikke en internett-basert løsning her altså.
Der jeg jobber til vanlig har vi en offline-løsning hvor vi koder RFID-baserte kort som fungerer sammen med låsene. Trioving sin løsning på dette er rett og slett bare begredelig. Der jeg jobbet tidligere hadde de online-løsning hvor man hadde full kontroll til enhver tid med logging og det hele. Offline-løsningen vi har nå er et helvete å jobbe med når noen mister kortet sitt...