+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Salgsverktøyet Join.no

Salgsverktøyet Join.no

Hei,

Jeg vil tro at mange av oss som har jobbet litt med salg er kjent med fastinfo.no som verktøy for å lage liste over leads. Dessverre blir ikke denne nettsiden oppdatert lengre, men folkene bak den er i gang med et nytt prosjekt:

Join.no.

Verktøyet ser enkelt og fint ut for å raskt lage lister. Noen småbugs enda, men så er programmet i beta.

Noen som erfaringer med dette eller eventuelle andre erfaringer å dele?
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

Junior Member MortenHake is on a distinguished road
    Ble medlem
    Oct 2011

Jeg var med å teste det som beta-versjon, og jeg har blandt annet dratt inn en ganske stor sponsor som et resultat av det. Det kan fungere litt tregt å eksportere om man lager store lister, men det er kanskje er grei påminnelse om at få målrettede prospekter treffer hardere enn "alle-i-verden"-approachen :P

Junior Member cobraz is on a distinguished road cobraz sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2012

Jeg har testet ut Join.no. Det ligger mye godt i programvaren, men det er ikke særlig enkelt å segmentere.
    Det jeg tenker på hvilke bransjer man skal velge ut, slik som Proff Forvalt har så kan man velge ut ved hjelp
    av GuleSider sine kategorier. Noe slikt burde også Join.no ha. Man burde legge merke til at ting går veldig sakte
    på siden og det er masse feill. Jeg sier ikke at folk bør satse på løsningen allerede idag, for hvis du kjenner feilene
    så kan du bruke løsningen!

Håper folka bak Join.no fortsetter å lage et flott produkt!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine