+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Nettbutikk som skal lanseres

Nettbutikk som skal lanseres

Vet at noen av dere er kjempe flinke på nettsteder osv.
    Lurte på om dere kunne tatt en titt på butikken min å se om den ser fin nok ut til å lanseres.
    Eller om det er ting som burde endre eller mangler.

http://bebysno.mystore.no/index.php

Den skal kobles sammen med domenet i slutten av måneden så adressen vil ikke være den samme da

Litt tilbakemeldinger skal vi da få til:

Forsiden:
    • Det aller første jeg merket er at du trenger en logo. Det føles helt rart å ikke ha en logo som tar meg tilbake til forsiden.
    • Kjør større tekst på tittelen under produktbildene.
    • Flytt produktbeskrivelsen nærmere bilde og tittel.
    • I venstre meny har du en dropdown som lister produsenter. Kutt ut denne og vis heller fram logoene (som skal være mulige å trykke på).
    • Større skrift i menyen.

Produktvisning:
    • Det fungerer ikke å trykke på bilder på min maskin (Mac og Chrome)
    • Fjern de "sosiale medier" ikonene du har i hjørnet. De er veldig små, ingen kommer til å bruke de og nettverk som myspace, formspring og delicious brukes av svært få nordmenn. Kjør heller hardere på Facebook som er den mest populære i din målgruppe - gjør en LIKE knapp godt synlig.
    • Vurder om du skal la brukere kommentere på produktene - kanskje gjennom Facebook?

Generelt:
    • Fiks opp på rettskriving.
    • Fortell mer om dere selv på "Om oss" siden. Hvordan skal noen klare å stole på nettbutikken når det ikke står noen verdens ting om de som eier den? Kanskje et bilde av deg og din baby (Det viser at du går i dine kunders sko)?
    • Gjør informasjon om retur synlig. Dette er noe mange vil vite før de handler.

Utover det er det en grei første-butikk. Om du vurderer disse tingene jeg har nevnt (en blanding av viktige endringer og quick-fixes), så vil det være lang viktigere hvordan du markedsførerer butikken din. Det andre kommer i tur og orden.
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

Designet på siden synes jeg var fint og oversiktig, men stort minus at du ikke hadde noen logo der. Det var veldig rart :S
    Jeg driver spillfirmaet Arelio, anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no, Twitter @steinovehelset.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine