Litt tilbakemeldinger skal vi da få til:
Forsiden:
- Det aller første jeg merket er at du trenger en logo. Det føles helt rart å ikke ha en logo som tar meg tilbake til forsiden.
- Kjør større tekst på tittelen under produktbildene.
- Flytt produktbeskrivelsen nærmere bilde og tittel.
- I venstre meny har du en dropdown som lister produsenter. Kutt ut denne og vis heller fram logoene (som skal være mulige å trykke på).
- Større skrift i menyen.
Produktvisning:
- Det fungerer ikke å trykke på bilder på min maskin (Mac og Chrome)
- Fjern de "sosiale medier" ikonene du har i hjørnet. De er veldig små, ingen kommer til å bruke de og nettverk som myspace, formspring og delicious brukes av svært få nordmenn. Kjør heller hardere på Facebook som er den mest populære i din målgruppe - gjør en LIKE knapp godt synlig.
- Vurder om du skal la brukere kommentere på produktene - kanskje gjennom Facebook?
Generelt:
- Fiks opp på rettskriving.
- Fortell mer om dere selv på "Om oss" siden. Hvordan skal noen klare å stole på nettbutikken når det ikke står noen verdens ting om de som eier den? Kanskje et bilde av deg og din baby (Det viser at du går i dine kunders sko)?
- Gjør informasjon om retur synlig. Dette er noe mange vil vite før de handler.
Utover det er det en grei første-butikk. Om du vurderer disse tingene jeg har nevnt (en blanding av viktige endringer og quick-fixes), så vil det være lang viktigere hvordan du markedsførerer butikken din. Det andre kommer i tur og orden.

så adressen vil ikke være den samme da
Svar med sitat