lurer også på hva jeg kan få for det
Vurderer å selge mitt enkeltmannsforetak på grunn av dårlig tid og skal starte et mindre tidkrevende.
Har fått masse tilbud om jobber, men har ikke takket ja til dem for jeg har hatt annen jobb i tillegg.
Firmaet heter Fix Ferdig og driver med vaktmestertjenester.
Sist endret av FixFerdig; 09-05-2011 kl 21:30
lurer også på hva jeg kan få for det
Hei,
Noen spm:
- Hvor i landet er bedriften lokalisert (altså hvor er kundemassen)
- Hva slags type oppdrag er det mest av (ergo hva slags kompetanse kreves)
- Er oppdragene du får enkeltoppdrag eller kontrakter som sikrer deg arbeid over tid?
Kan være interessert om det er innenfor vårt område.
Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:
Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.
Jeg holder til i Larviks-området. har gode muligheter innenfor montering av kjøkken. maling oppussing og annet håndtværks fag.
Det er hovedsaklig enkle oppdrag fra andre bedrifter. Et eksempel --> (kunde kjøper vare fra bedrift, bedrift andefaler deg som montør du får betalt av kunde/bedrift)
Jeg jobber nå som kjøkkenmontør hos et annet firma og ser at det er stor pågang på kjøkkenmontasje og annen oppussing...
NB ! Som sagt har jeg ikke tatt i bruk firmaet. Har ikke opprettet kontoer eller regnskap.
Så hva er det du skal selge hvis du ikke har startet firmaet ???
Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!
blir vel egentlig navnet
Det er nok dessverre ikke verdt så mye om du ikke har kommet i gang enda.
Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:
Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.