+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Finne kunder - Cold calls?

Junior Member baj is on a distinguished road
    Ble medlem
    Mar 2010

Finne kunder - Cold calls?

Jeg har veldig lyst til å prøve meg som frilans webutvikler, men jeg har ikke helt oversikt over hvordan jeg skal skaffe meg kunder enda.

Cold calls er jo noe som dukker opp i hodet mitt, og jeg ser for meg prosessen noe lignende dette:
    1. Finne potensielle kunder
    2. Ta en kikk på hjemmesiden dems, kan jeg tilby noe bedre?
    3. Hva ja, plukk opp tlf og ring dem - prøve å skaffe et møte

Er dette en bra måte å få kunder på? Jeg skjønner jo at jungeltelegrafen fungerer bedre, men jeg må jo først ha noen kunder som kan anbefale meg

Junior Member baj is on a distinguished road
    Ble medlem
    Mar 2010

Oi, gikk litt fort her.. Kom over noen tråder her som var til hjelp. Prøvde å slette denne tråden, men fikk det ikke til. Kanskje en moderator kan gjøre det?

Lar den stå jeg slik at FF rankerer bedre i Google på flere søkeord

For de som lurer på det samme som baj så har dette blitt diskutert i flere tråder under markedsføringskategorien.

Selv om baj har funnet svaret han lurte på vil jeg allikevel legge til noe. Som jeg tidligere har nevnt er jeg fan av offline markedsføring for online bedrifter.

Jeg å lage en liste hvor org/bedrifter du kunne tenkte deg. Gjerne noe som er litt uten for det alle andre tenker på. La si "Lag og foreninger" av et eller annet slag. Ring direkte til personen med beslutningsmyndighet, eller møt opp selv.
    Personlig oppmøte kan være veldig effekt fullt.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine