+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Anbefalerer magasinet Genuin

Anbefalerer magasinet Genuin

Hei alle som etablerere eller dere som allerede drivet eget!

Genuin er et gratismagasin (ja, helt gratis!) som sikter seg mot etablere. Det er nyoppstartet og har så langt bare gitt ut to nummer. Du kan få neste utgave tilsendt ved å registere deg her.

Magasinet skal overleve på reklame, noe jeg tror de fleste forstår er risikosport for dagens magasiner. Jeg oppfordrer derfor alle her inne til å gi magasinet en sjanse og om du liker det støtte opp med å spre ordet. Jeg har lest begge utgavene som har kommet og synes magasinet er bra nok til at jeg gledelig ville betalt for det. Siden det er gratis betaler jeg ved å spre ordet gjennom firmaforumet og min facebook.

Støtt de også opp ved å like facebook-siden deres.

Når du har tatt en titt, skriv gjerne her hva du synes om magasinet!

Member Grooo is on a distinguished road
    Ble medlem
    Feb 2010

Bestilte magasinet nå, men får ikke til å "like" facebooksiden for da kommer det en feilmelding. Men andre ting på FB fungerer som det skal. Jaja, prøve igjen senere.

Fikk mitt første Genuin i posten idag og må si at det var et supert blad.
    Mye nyttig informasjon for etablerere. Kan anbefale dette til andre!
    Jeg driver spillfirmaet Arelio, anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no, Twitter @steinovehelset.

Member Grooo is on a distinguished road
    Ble medlem
    Feb 2010

Jeg har også fått bladet, og det var jo SABELTANN på forsiden så alle i huset er veldig glade og bladet er snart utslitt

Henger meg på rosen, et fantastisk blad med masse nyttig og interesant lesestoff!!

bestilt

Junior Member Genuin is on a distinguished road
    Ble medlem
    Aug 2011

Nytt nummer er rett rund hjørnet. Denne gangen er hovedsaken om guttene bak tv-serien "Oppdrag Sognefjorden" som gikk på TV i våres. Disse karene har bygget opp et firma mens de samtidig har levd et spennede liv

Kjempebra! Ser fram til å lese den neste utgaven
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

Takk for tipset, jeg driver min egen nettbutikk med helsekost og ellers alt for kropp og sjel. Skal bestille bladet med en gang.

Kristin

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine