+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Inn pä det norske marked !

Junior Member flemmings007 is on a distinguished road
    Ble medlem
    Mar 2011

Inn pä det norske marked !

Hejsa, jeg hedder Flemming og har firmaet visitspeaker.com ! Jeg leder efter partnere i Norge som kunne tänke at samarbeide omkring salg av dette produkt/tjenstytelse! Vi laver videoproduktion i greenscreen studio til websites, som bliver lagt ovenpä eksisterende websites uten at den skal omprogrammeres!(Se min website) Kjenner i nogle som mäske er interesseret i et samarbeide omkring dette unikke produkt?

Flemming

P:S. Vi laver snart en pä Norsk ;-)

Hei Flemming,

Kunne gjerne tenke meg å høre hva du ser for deg i et samarbeid og hvordan man rent praktiskt skal behandle en ny kunde. Må skuespiller for video reise til studio i tyskland eller danmark?

Junior Member flemmings007 is on a distinguished road
    Ble medlem
    Mar 2011

Hej Kenneth, tak for din interesse.

Vi har et mobilt studio, det vil sige at vi forsöker at samler et par kunder fra samme omräde og laver optagelserne i omrädet. Eksempelvis kunne man sige at kunderne i oslo samler vi et lokale i Oslo, kunderne fran Trondheim i Trondheim.. ogsä videre . Er der en kunde som vil have lavet flere optagelser kan vi lave dem hos kunden hvis han har plads... (6m * 4m)....
    Samarbeidet som vi kender det idag fra Danmark og Tyskland virker pä dene mäte at de meddelar om hvilken kunde det er, hvilket tema det drejer sig om og vilket butskap de vil have fortalt med deres video. Sä sender de Storyboard ( en manuskript) som vi kigger pä og kommer med vores forlag til eventuelle ändringer...
    Derefter avtaler vi tid og sted og fortäller kundern lidt om hvordan det skal laves og hvad de skal passe pä med....man mä jo ikke have grönt töj pä og sädanne ting..
    Priserne er avtalt og provisionerne er 30% til dem som formidler vor produkter.
    Jeg häber at det hjalp deg lidt videre elles sä bare skriv eller ring igjen...vi vil gerne hjälpe intereserede igang

En rigtig god dag til alle jer i NORGE

Flemming P.
    visitspeaker

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine