Hei.

Jeg er en dansk gutt/ung mand på 31.år som har fået en alletiders mulighed til
og indfører noget af det fedest Street & Gangwear der findes, og som ikke blir solgt andre steder
enn i det landet det blir produsert, og min forretnings kontakt har enerett på at sælge det
i Danmark, Norge, Sverige, Færøerne etc..

Jeg har nu fået lov til og være forhandler for dem fordi jeg viste meget interesse for deres tøjmærker
som jeg også selv benytter og som er i go kvalitet og holder længe....

Jeg er ved og undersøge alt der er om en internet butik, priser, løsninger, visa/mastercard, reklame og kontakt til
kunder, hvad kan gå galt, forsendelser, toll & skat ang import og salg etc....

Butikken forventes og starte op 1.juni, der vil det første parti vare være ankommet og jeg vil stræbe efter
at ha alt klart der til og lansere webshoppen. I tilleg har jeg nogen venner i Oslo som ejer nogen caféer, pubs og lignende
hvor det går an og hænge plakater op, samt og ligge litt visitkort hvor jeg ved at der er mange der er
interesseret i disse tøjmærker.
Jeg er seriøs og vil dette her og har lagt meget arbejde i og checke alt og hente informasjon fra alle tænkelig
plasser og kroge...
Men jeg ved også at det kommer til og ta tid og kræve meget hårdt arbejde, specialt i
begyndelsen hvor tingene måske ikke køre helt så smooth, salget ikke ligger på 30K i måneden.
Men jeg har tænkt lidt på og få en partner ind i dette her projektet, som kansje
kan ha noen % medeier status (kontrakt osv. vil bli ordnet for begge parters skyld selvfølgelig)

Hvad jeg ikke forventer:

1: At du tror at du kan leve af det og være uden arbejde (bortset fra dette)
2: At du tror det blir let og at kunderne kommer af sig selv (NIX, der skal jobbes med og dele kort, plakater osv ut og avtaler skal i hus og kunder skal se butikken, alt for hurtig og få kunder og få hjulene igang)
3: At du tror arbejdet i starten betyder 2-3 timers ekstra arbejde om dagen (Det blir ikke aktuelt, pakker skal sendes, mail skal besvares, websiden skal oppdaters ofte og tilbud & nyhetsbreve skal sendes til registrete kunder)
Med andre ord, det blir hårdt arbejde...

Hvad jeg ser for mig:

1: At du er omkring min alder (like barn leker bedst)
2: Du er kansje selv glad for gangster tøj (go reklame)
3: Du er udafvendt og har let ved og komme i snak med folk (med tanke på at sælge varen etc)
4: Du har tid til og modtage ordre og selvfølgelig sende pakker til kunderne ++
5: At du er god skriftelig og ikke er ordblind, med tanke på nyhetsbreve ++
5: Du har råd og økonomi til det (ingenting er gratis)
6: Sidst men ikke mindst, at du og jeg går godt i spænd sammen og vi begge føler at vi
faktisk kunne jobbe sammen om dette og ikke modarbeide hverandre
7: Du bor i Oslo. Det gør jeg selv!!!

Så hvis du virkelig brænder efter og komme i gang med en netbutik med cool gangster, hip hop, gang steetwear,
så send mig lidt informasjon og fortæl mig lidt om dig og dine planer, tanken bak dette og eventuell hvad du mener du kan bidrage med, og hvad du selvfølgelig selv forventer af mig!
Så kansje jeg fortæller jeg dig mere om mine ideer
Kontakt kan tages på: street.gangwear@gmail.com

P.S: Jeg vil gerne være med, har lige fået lommepenge så vil gerne invistere 2000.-
og har fri fra skole hver dag kl.15 og kan jobbe til kl.17 fordi der skal jeg hjem og lufte hunden innen jeg skal
lave lektier. Har du lyst til og skrive såen, så bare glem det og jeg har ikke tid til og besvare såen p.. mails...

Snakkes..