+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Finne fabrikk

Junior Member Gullsteinvik is on a distinguished road
    Ble medlem
    Jan 2011

Finne fabrikk

Hei er det noen som kan hjelpe meg med å finne noen fabrikker som produserer tekstiler og produserer klær i øst europa?

Gjerne i latvia da det er ganske enkelt å reise dit for å følge opp produksjon å levering.

Kontakt ambassaden/handelskontoret så hjelper de deg.

En ting du skal være klar over er at det ofte bestilles stoff fra østen og syes i baltikum. Så det kan hende du bare skal finne noen som kan sy, eventuelt sette opp noe selv og bestille stoff fra østen selv.
    Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!

Jeg er på jakt etter et øst-EU land som kan hjelpe meg med ved (helst bjørkved om det vokser der nede). Tror du ambassaden kan hjelpe meg med slikt også?

De fleste land har jo noen som er behjelpelige med å knytte forretningskontakter over landegrensene. Det er da en person ved ambassaden, handelskontoret e.l. som har denne funksjonen.

Jeg har tidligere brukt disse kontorene/personene til å sette opp møter, arrangere møter, skaffe info etc. Så ja, jeg er rimelig sikker på at de kan hjelpe til med de fleste bransjer.
    Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!

Junior Member Gullsteinvik is on a distinguished road
    Ble medlem
    Jan 2011

Sitat Opprinnelig skrevet av Kenneth Dreyer Vis post
    Jeg er på jakt etter et øst-EU land som kan hjelpe meg med ved (helst bjørkved om det vokser der nede). Tror du ambassaden kan hjelpe meg med slikt også?
    Sjekk denne linken under,her er mange levrandører.

http://www.google.lv/search?as_q=mal...oogle-s%C3%B8k

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine