+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Doffin

Doffin

Lurte bare på om kommuner/stat er pliktig til å legge alle anbud om tjenester og kjøp ut på Doffin eller om dette er frivillig?
    Gikk netopp glipp av en anbudskonkuranse i min hjemkommune pga at den kun ble utlyst på kommunens hjemmeside, men hadde den ligget på Doffin så hadde jeg ikke gått glipp av den *ERGELIG*

Hei,

Om jeg ikke tar så alt for feil så skal alt utlyses på doffin.no. Ser på andre anbudsnettsider at de henviser til doffin der også.

Skal nevnes at staten har lenge klaget over at kommunene er sløve i anbudsprosessen, hvor de ofte går direkte til en aktør for å spare tid. Ofte er dette ofte tilfeller hvor onkelen jobber i kommune og nevø eier den private aktør.

Det er vel kun oppdrag man går utifra koster mer en 200.000 man er pålagt å legge ut på anbud om jeg ikke tar feil?

Member AES is on a distinguished road AES sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2010

@Robin. Ja det stemmer. @Stian, vil anbefale deg å melde deg på epostlisten på doffin, slik at du får mail hver gang noe i den kategori dukker opp. Det er mange som bruker doffin også for lavere beløp.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine