+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: *kremt*

Junior Member KirstiCath is on a distinguished road
    Ble medlem
    Nov 2010

*kremt*

Nyinnmeldt i dette forumet så oppdager jeg at jeg befinner meg i en annen aldersdivisjon enn 100% av de andre medlemmene her, men jeg fant ikke at det sto noe om øvre aldersgrense! :-)
    Jaja, jeg er uansett rykende fersk som gründer, men snart veteran i arbeidslivet (30 år som ansatt). Utfra de trådene jeg har lest her så ser jeg at det er kunnskap og erfaring og hente, og forhåpentligvis vil det være noe jeg også kan bidra med.

Businessen jeg (vi) driver er utvilsomt innenfor det som betegnes som nisjepreget, men utfordringene er jo uansett mange de samme som hvilket som helst annen virksomhet. I disse dager er vi for eksempel på jakt etter alternative tjenester og løsninger knyttet til regnskap, og jeg fant jo flere tråder om det her.

Det er flott at noen tar initiativ til opprettelse av forum ala dette. Kred for det!
    kirsti.cath@dahlesunivers.no
    - Gi meg en drøm jeg ikke er for klok til å forstå.

Velkommen skal du være

Velkommen Kirsti!

Forumet har en god blanding av unge og ulærte (som meg selv), og de som har mange års erfaring fra næringslivet. Om man kombinerer disse to kan vi fort få mange gode råd som resultat

Jeg ser fram til flere innlegg og diskusjoner med deg!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine