+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Nettbutikkløsning igjen ?

Junior Member Netbutikker is on a distinguished road
    Ble medlem
    Apr 2010

Nettbutikkløsning igjen ?

Leter etter en ny nettbutikkløsning og lurte på om det er noen som har noe å anbefale ?

Har snust litt på Magento , men Enterprise utgaven blir litt i dyreste laget og alt det interessante ligger jo i Enterpise utgangen , typisk nok !

Selger vanlige fysiske varer .

Hei,

Magento er fortsatt den beste løsningen etter min mening.

Hva med å starte med en standard Magento løsning til du klarer å stable nettbutikken på beina? Det er jo fortsatt MASSE som kan gjøres for å bygge opp en suksessfull nettbutikk, uavhengig av hva slags nettbutikkløsning du har (den er bare et nyttig verktøy i en verktøykasse med mange verktøy!).

Junior Member boutros is on a distinguished road
    Ble medlem
    Aug 2011

Jeg har ikke prøvd Magneto, men jeg kan anbefale prestashop - det er en gratis og etter min mening en fullgod løsning.
    Alt etter hvor komfortabel du er med design og programmering, kan du måtte komme til å betale noe for ekstra funksjonalitet og design-maler.

Har også testa ut (men ikke driftet) Zen Cart, og det var jeg ikke noe fornøyd med.

mvh boutros

det som skiller Enterprise fra vanlig utgave av Magento er vel ettersom jeg har forstått det at Enterprise har mer out-of-the-box? og at i vanlig versjon må du sette sammen mer selv? i det minste sånn jeg har forstått det.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine