-
Junior Member
Nettbutikkløsning igjen ?
Leter etter en ny nettbutikkløsning og lurte på om det er noen som har noe å anbefale ?
Har snust litt på Magento , men Enterprise utgaven blir litt i dyreste laget og alt det interessante ligger jo i Enterpise utgangen , typisk nok !
Selger vanlige fysiske varer .
-
Frilanser
Hei,
Magento er fortsatt den beste løsningen etter min mening.
Hva med å starte med en standard Magento løsning til du klarer å stable nettbutikken på beina? Det er jo fortsatt MASSE som kan gjøres for å bygge opp en suksessfull nettbutikk, uavhengig av hva slags nettbutikkløsning du har (den er bare et nyttig verktøy i en verktøykasse med mange verktøy!).
-
Junior Member
Jeg har ikke prøvd Magneto, men jeg kan anbefale prestashop - det er en gratis og etter min mening en fullgod løsning.
Alt etter hvor komfortabel du er med design og programmering, kan du måtte komme til å betale noe for ekstra funksjonalitet og design-maler.
Har også testa ut (men ikke driftet) Zen Cart, og det var jeg ikke noe fornøyd med.
mvh boutros
-
Member
det som skiller Enterprise fra vanlig utgave av Magento er vel ettersom jeg har forstått det at Enterprise har mer out-of-the-box? og at i vanlig versjon må du sette sammen mer selv? i det minste sånn jeg har forstått det.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
Forumregler