+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Partner til foretak

Junior Member Tribeca is on a distinguished road
    Ble medlem
    Jul 2010

Partner til foretak

Søker partner til opprettelse av levedyktig foretak innen kreativ bransje, kommunikasjonsfaglig relatert, Oslo. Er også interessert i sleeping partner som kan tenke seg å investere et moderat beløp i etableringsfase. Potensialet vurderes som godt, med lav risiko, og initiativtager har solid erfaring og nettverk. For drifts- og eierskapspartner (ANS, DA eller AS) stilles ingen særskilte krav utover erfaring fra bransjen, herunder f eks journalistikk, oversettelse, korrektur, byrå e.l. Det er ønskelig med en voksen person som har realistiske forventninger, relevant erfaring, imøtekommende grunnholdning og genuin arbeidsvilje. Dette er en svært fin mulighet for rett person. Kjenner du deg igjen i noe av det ovenstående? Send trygt noen ord om hvem du er og hva slags erfaring du har, til: partnerkontakt@gmail.com. Alle henvendelser vil bli besvart, og behandlet konfidensielt. Ser frem til å høre fra deg.

Litt mer konkret info hadde vært greit! Både om prosjektet og initiativtager.
    Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine