+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Alt i ett system ?

Junior Member Netbutikker is on a distinguished road
    Ble medlem
    Apr 2010

Alt i ett system ?

En utfordring når man driver bedrift er å ende opp med mer enn ett system : feks man bruker et ERP(regnskap og lagersystem ) , et CRM system og så har man kanskje en nettside med nettbutikk i tillegg .
    Dette blir jo ganske tungvint i lengden og lurer på om det finnes gode "alt - i - ett " systemer for dette på markedet idag?

Noen som vet hvordan det er vanlig å gjøre det ?

Det korte svaret: Ja, det finnes.

Det lengre svaret: Disse "alt-i-en" løsningene som finnes er etter min mening bare halvgode i alt, i tillegg til at de ofte er veldig generelle for at de skal kunne inkludere så mange som mulig. Det er derfor jeg alltid prøver å velge løsninger som har en API, slik at de kan "samarbeide" med andre applikasjoner. Selv har jeg egne applikasjoner for prosjektstyring, regnskap, og timesstyring. Er på jakt etter et nytt CRM, så har ingen god løsning her enda.

Hva slags verktøy har du behov for?

Junior Member Yngve Larsen is on a distinguished road
    Ble medlem
    Feb 2010

Hva er det du er på jakt etter ?

Tror dessverre du kommer til å angre om du er så heldig å finne systemet "som har alt".
    Et system som har alt vil aldri klare å være best på alle områdene.

Om du finner et bra regnskapssystem som leverer nettbutikk også kan du være sikker på at nettbutikkløsningen er nedprioritert i dette firmaet.
    Om du finner en nettbutikk leverandør som har integrert CRM system eller fakturaløsning kan du være ganske på at dette ikke har hovedfokus.

Som Kenneth er inne på er det en god ide å lete etter løsninger som har integrasjoner/tilgjengelig API for å integrere 3. partssystemer. På den måten har du mulighet for å bruke den beste butikkløsningen sammen med det beste CRM system, regnskapssystemet, osv.

Yngve Larsen
    Mystore.no

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine