-
Frilanser
Mobil IP telefoni-løsning
Hei,
Har behov for en billig og grei IP-telefoni løsning for min lille bedrift. Med mobil mener jeg at den trenger bredbånd for å fungere og at den må kunne fungere fra hvor som helst i verden. I mitt tilfelle har jeg behov for norsk telefonnummer mens jeg befinner meg i Australia, hvor kunder da skal ha muligheten til å kunne ringe på et norsk nummer med norske takster.
Kunne gjerne tenke meg en "ordentlig telefon" for selve ringingen, fremfor en software løsning lignende skype (noe jeg allerede har, men p.g.a av norsk (tullete) lovverk måtte Skype trekke sine norske nummer).
-
Junior Member
Da er det vel bare å velge en norsk IP-telefon leverandør. (se www.telepriser.no) og ta med seg adapteret og telefon...
Skal du ha abonnementet i firmanavnet blir det endel dyrere, med det er jo bare å google etter dette..
-
Junior Member
Vi har vært kunde hos oyatel.no siden i august(byttet da fra Netcom trådløs bedrift), er meget godt fornøyd med løsningene.
Anbefales!
Vi bruker forresten softphone og er meget godt fornøyd med det.
-
Frilanser
Da har jeg bestilt meg Oyatel selv og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med løsningen.
Har hatt behov for support noen ganger, og det går lynraskt hver gang. De har også en chat på siden sin du kan nå de på, noe jeg har klart hver gang uten problemer.
Anbefales så absolutt fra meg også!
-
Junior Member
Fortsatt fornøyd Kenneth?
Vi er og på jakt etter ny leverandør og dette ser igrunn ikke dumt ut, utifra det som står på nettsidene deres..
/S
-
Frilanser
Det er jeg! Har ikke hatt et eneste problem så langt, noe betyr at jeg ikke har fått gjort noe særlig testing av supporten deres. De tilbyr live-chat på siden deres, noe jeg synes er knall.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
Forumregler