+ Svar på tråd
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 11 til 15 av 15

Tråd: Hvor viktig er julebord for de ansatte?

Det er jo veldig kjekt når bedriften du jobber i arrangerer et julebord da. Julebord, og andre arrangemanger får værtfall meg til å føle at de ansatte
    blir satte pris på.
    Jeg driver spillfirmaet Arelio, anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no, Twitter @steinovehelset.

Junior Member Xzar79 is on a distinguished road
    Ble medlem
    Feb 2011

Enig... De som ikke har lyst på julebord kan jo deltage på f.eks andre aktiviteter i løpet av året eller få et annet tilbud.
    Bedriften jeg jobber for gir KUN julebord til de som sitter på kontoret og jobber på lagret osv.
    Vi andre får ikke være med. I tillegg stoppet de for noe år siden med og sende julepresang fordi at de pengene blir donert vekk.
    De har jo kun 100milliader i pluss i året så skjønner jo deres synspunkt NOT!!!
    Det vet jeg at mange er sure over og hater bedriften som tjener så mye penge at de ikke kan invitere på et lille julebord og/eller gi en lille presang mere.
    Folk føler sig rett og slett ikke verdsat lengere.
    Julebord, med eller uten alkohol er verdsat hos folk og har altid været noe folk flest så frem til....

Syns selv ikke det er så viktig men tror likevel det gir mer tilbake til bedriften enn det koster. Blir en liten oppmuntring til de ansatte og en liten teambygging.

Syns dog det er andre ting som er bedre for bedriften å bruke penger på, slik som bedriftsavtaler til trening og at en får et par timer i uken til å trene.

Jeg leste en artikkel i DN (papir) tidligere i år at treningstilbud til de ansatte ga lite igjen til bedriften. Begrunnelsen var at de som benyttet tilbudet som oftest var de samme som uansett var aktive og hadde egne medlemskap på treningsstudioer - de som ikke trente tidligere benyttet ikke tilbudet selv om et var gratis.

Vi har forøvrig leid inn en stor hytte i Trysil for årets julebord, i tillegg til en privat kokk som kommer å varter oss opp en av dagene. Tilbakemeldingene er at alle gleder seg veldig.
    Hei, mitt navn er Kenneth. Jeg blogger og driver to bedrifter:

Crenia: Hjelper deg med markedsføring, design og teknologi.
    Dreyer Transport: Transportbedrift som tilbyr godstransport med Østlandet som hovedbase.

I en type bedrift som den du driver Kenneth - tror jeg det vil være ekstra hyggelig når alle er samlet. Noe jeg ser for meg er sjeldent dere er ellers i året ;-)
    Jeg skriver i min blogg fra tid til annen. Ellers driver jeg norges største håndballmagasin på nett, i tillegg til mange andre prosjekter!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine